Інформатика 9 клас
Тема. Поняття
комп’ютерної публікації. Види публікацій та їх шаблони. Програмні засоби для
створення публікацій. Створення,
збереження та відкривання публікацій.Структура публікації. Основні складові
публікацій..
Цілі:
ü навчальна:
сформувати знання про види комп’ютерних публікацій, призначення видавничих
систем;
ü розвивальна: розвивати
логічне мислення, уміння самоорганізації навчальної діяльності;
ü виховна:
виховувати інформаційну культуру та сприяти розширенню кругозору учнів.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка,
комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер,
пакет офісних програм в тому числі MicrosoftOfficePublisherабо Scribus.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·
привітання
·
перевірка присутніх
·
перевірка готовності
учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне
обговорення понять: програми для роботи з текстом, елементи оформлення документів.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань
уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. Під час
вивчення матеріалу ви дізнаєтесь, що таке комп’ютерна публікація, ознайомитеся
з її структурою та основними складовими, опануєте основні операції над
об’єктами, навчитеся створювати прості публікації.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового
матеріалу
Пояснення вчителя з елементами
демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі
кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 7.1
VI. Засвоєння нових знань, формування
вмінь
Практичне завдання.
Робота за
комп’ютером
1)
Повторення
правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)
Інструктаж
учителя.
Підручник
ст. 191-192
3)
Практична
робота за комп’ютерами.
4)
Вправи для
очей.
VІІ. Домашнє завдання
Підручник§
7.1 ст. 182-194
Комментарии
Отправить комментарий