Домашнє завдання з фізичної культури на період карантину з 06.04. по 10.04.2020 року можна знайти за посиланням, яке Вам потрібно буде загрузити на комп'ютер:
Тема: Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею. Практична робота 1.Відкрийте текстовий процесор Word . 2. Створіть і відформатуйте текстовий документ за зразком. Зразок Дорогі діти! Юнацька туристична фірма « Топ-топ » пропонує провести незабутні веселі канікули на легендарному острові Хортиця! На вас чекають: подорожі, екскурси, дискотеки, туристичні естафети, прогулянки річкою. Вартість путівок (за 1 місце в день): палатки корпус котеджі квітень-вересень 30 грн 70 грн 100 грн Замовити путівки можна на сайті www.top-top.zp.ua 3.Додайте до тексту графічне зображення, яке відповідає змісту. 4.Збережіть документ у вашій папці Робочий стіл:Власне прізвище у файлі з іменем Практична робота . 5.Продемонструйте результати виконання завдань учителю VAIBER.
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку . . Цілі: ü навчальна : сформувати поняття реляційних баз даних, їхні об’єкти; навчити учнів аналізувати інформацію для правильного визначення типу поля у відповідності до значень запису бази даних; ü розвивальна : розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; ü виховна : виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету Програмне забезпечення : браузер , офісні програми. Хід уроку І. Організаційний етап · привітання · перевірка присутніх · перевірка готовності учнів до уроку ІІ. Актуалізація опорних знань Фронтальне опитування 1) Що називають базою даних? 2) Які групи баз даних ви з...
Тема . Поняття комп’ютерної публікації. Види публікацій та їх шаблони. Програмні засоби для створення публікацій. Створення, збереження та відкривання публікацій.Структура публікації. Основні складові публікацій.. Цілі: ü навчальна : сформувати знання про види комп’ютерних публікацій, призначення видавничих систем; ü розвивальна : розвивати логічне мислення, уміння самоорганізації навчальної діяльності; ü виховна : виховувати інформаційну культуру та сприяти розширенню кругозору учнів. Тип уроку : Комбінований. Обладнання та наочність : дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація. Програмне забезпечення : браузер, пакет офісних програм в тому числі MicrosoftOfficePublisher або Scribus. Хід уроку І. Організаційний етап · привітання · перевірка присутніх · перевірка готовності учн...
Комментарии
Отправить комментарий