Домашнє завдання з фізичної культури на період карантину з 06.04. по 10.04.2020 року можна знайти за посиланням, яке Вам потрібно буде загрузити на комп'ютер:
Тема урока: Понятие информационной модели. Задание 1. Изучить материалы урока Задание 2. Изучить материалы урока. Задание 3. Изучить материалы урока. Задание 4. Изучить материалы урока. Задание 5. Изучить материалы урока. План Тестовые вопросы: «Информационное моделирование» Указать правильный ответ: 1. Модель отражает: 1. все существующие признаки объекта 2. некоторые из всех существующих 3. существенные признаки в соответствии с целью моделирования 4. некоторые существенные признаки объекта 2. В информационной модели жилого дома, представленной в виде чертежа (общий вид), отражается его: 1. структура 2. цвет 3. стоимость 4. надежность 3. Информационной моделью объекта нельзя сч...
Тема: Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею. Практична робота 1.Відкрийте текстовий процесор Word . 2. Створіть і відформатуйте текстовий документ за зразком. Зразок Дорогі діти! Юнацька туристична фірма « Топ-топ » пропонує провести незабутні веселі канікули на легендарному острові Хортиця! На вас чекають: подорожі, екскурси, дискотеки, туристичні естафети, прогулянки річкою. Вартість путівок (за 1 місце в день): палатки корпус котеджі квітень-вересень 30 грн 70 грн 100 грн Замовити путівки можна на сайті www.top-top.zp.ua 3.Додайте до тексту графічне зображення, яке відповідає змісту. 4.Збережіть документ у вашій папці Робочий стіл:Власне прізвище у файлі з іменем Практична робота . 5.Продемонструйте результати виконання завдань учителю VAIBER.
Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку . . Цілі: ü навчальна : сформувати поняття реляційних баз даних, їхні об’єкти; навчити учнів аналізувати інформацію для правильного визначення типу поля у відповідності до значень запису бази даних; ü розвивальна : розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати; ü виховна : виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету Програмне забезпечення : браузер , офісні програми. Хід уроку І. Організаційний етап · привітання · перевірка присутніх · перевірка готовності учнів до уроку ІІ. Актуалізація опорних знань Фронтальне опитування 1) Що називають базою даних? 2) Які групи баз даних ви з...
Комментарии
Отправить комментарий